اگر به مدت کافي يک کسب و کار کوچک را اداره مي کنيد ، بايد طرز تفکر خود درباره برخي مفاهيم را تغيير دهيد. از داده هاي مشتري گرفته تا استراتژي هاي بازاريابي ، انجام تنظيمات مي تواند به شما در حفظ ارتباط کمک کند. براي تغيير طرز فکر خود ، نکات زير را در مورد اعضاي جامعه تجارت آنلاين کوچک مشاهده کنيد.


 


نگاهي تازه به اطلاعات مصرف کننده بيندازيد


کسب و کارها براي نتيجه گيري در مورد رفتار مشتري به داده ها اعتماد مي کنند. اما با تغيير زمان ، ممکن است لازم باشد نوع نگاه به داده ها را نيز تغيير دهيد. در اين پست مفهوم داده هاي مصرف کننده را در شرايط COVID-19 بررسي مي کند.


 


به طور استراتژيک در مورد مدل محتواي خود فکر کنيد


بسياري از مشاغل به نوعي از بازاريابي محتوا استفاده مي کنند. اما آيا شما يک مدل محتواي واقعي داريد؟ اگر هنوز به طور استراتژيک در مورد اين مفهوم فکر نکرده ايد ، ممکن است زمان آن فرا رسيده باشد. رابرت رز در اين پست موسسه بازاريابي محتوا توضيحاتي را ارائه داده است.


 


با اين آمار بازاريابي پيامکي تجارت خود را رشد دهيد


بازاريابي پيامکي مي تواند روشي موثر براي برقراري ارتباط با مشتريان باشد. اگر اين روش را براي تجارت خود در نظر نگرفته ايد ، يادگيري حقايق مي تواند کمک کند. براي يک بازاريابي پيامکي موفق نياز به پنل اس ام اس قدرتمند نيز داريد. در انتخاب پنل دقت کافي داشته باشيد.


 


قصه گويي موثر را در بازاريابي B2B خود بگنجانيد


قصه گفتن يک روش رايج در بازاريابي B2C است. اما مي تواند در هنگام بازاريابي براي ساير مشاغل نيز قدرتمند باشد. 


 


از بودجه خود بيشترين استفاده را ببريد


هر تجارت کوچک بودجه اي دارد. بنابراين نحوه صرف اين پول مي تواند کمک زيادي به تعيين موفقيت شما کند. 


 


از رسانه هاي اجتماعي بيشتر استفاده کنيد


بسياري از مشاغل از قبل به طريقي از رسانه هاي اجتماعي استفاده مي کنند. اما همه آنها از اين سيستم عامل ها نهايت استفاده را نمي کنند. براي ساختن يک استراتژي موفق ، شايد لازم باشد مانند يک شبکه تلويزيوني فکر کنيد. 


 


يک کانال YouTube موفق ايجاد کنيد


برخي از مشاغل شامل فيلم ها در وب سايت و صفحات رسانه هاي اجتماعي خود هستند. اما YouTube مي تواند کانال بازاريابي خودش باشد. 


 


درس هاي مارک تجاري را از يک احساس موسيقي ويروسي ياد بگيريد


صاحبان مشاغل مي توانند درس هاي ارزشمندي را از منابع مختلف بياموزند. بعضي از آنها ممکن است کمي غيرمنتظره به نظر برسند - مانند احساسات ويدئويي ويروسي.


 


کمپين هاي خريد Microsoft Bing را براي تجارت الکترونيکي تنظيم کنيد


گوگل پادشاه تبليغات جستجوي آنلاين است. اما اين تنها بازيکن در شهر نيست. اگر مي خواهيد در استراتژي تبليغات آنلاين خود تجديد نظر کنيد ، ممکن است Bing را در نظر بگيريد. 


 


از اين ايده هاي کم بودجه بازاريابي استفاده کنيد


بازاريابي در تجارت شما نيازي به گران نيست. اگر مي خواهيد به بودجه سختي پايبند باشيد اما همچنان تأثيرگذار هستيد ، ايده هاي اين پست Crowdspring توسط اشلي بريفيلد را در نظر بگيريد.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
عکس آقای خامنه ای

آخرین جستجو ها

Veronica Justin Jonathan Denise zamanidarman Angie ادبي Trip to keep my BA Gold Card دنياي مد Alison